Anketni alat
 

FAQ (Često postavljana pitanja)

Zašto su tu dva mesta za prijavljivanje?

Prvo prijavljivanje je za vašu korisničku zonu. U korisničkoj zoni sređujete svoje naplate i ugovore. Anketni alat ima svoje sopstveno mesto za prijavljivanje i ono je zaštićeno od naplatnih podataka. Nije retko za menadžere da rukuju naplatama i prijavljivanjem radnika na anketnu alatku jedino.

Kako funkcioniše plaćanje kreditnom karticom?

Vaš nalog je produžen 1 mesec nakon probnog perioda završava u isto vreme svakog meseca. Tako da ako se registrujete 14.juna, probni period če se završiti 21.juna i tada će prvi mesečni odbitak biti skinut sa vaše kreditne kartice.

Šta ako je moje plaćanje odbijeno?

Ako je vaše plaćanje odbijeno, tada će naš sistem pokušati više puta u naredna 3 dana. Ako još uvek nije uspešno, ugovor će biti zatvoren i svi podaci će biti obrisani.

Kako menjam svoju kreditnu karticu?

Ako se prijavite u korisničku zonu možete ažurirati detalje svoje kartice. Nakon što ih ažurirate, sistem će pokušati ponovo sa novim detaljima.

Šta ako želim da nadogradim usluge?

Kontaktne prodaje i oni će ih ažurirati za vas. U nekim slučajevima ćete označiti digitalni dokument unutar korisničke zone.

Da li mogu da platim doznakama?

Možete se prijaviti direktno onlajn za plaćanje u obliku godišnjeg obračunavanja ili plaćanja zasnovanog na projektu popunjavanjem obrasca i dobićete odobrenje ili informaciju kako da se kvalifikujete. Pogledajte link ispod:

https://myzone.examinare.com/sr/contract/

Da li mogu da pauziram svoje usluge i da ih uključim ponovo kasnije?

Mi ne podržavamo besplatno pauziranje vaših usluga. Kako god, postoji mogućnost da pauzirate svoje podatke do 9 meseci za cenu. Kontaktirajte prodaje da znate kolika ta cena može biti u vašem slučaju. Tokom pauziranja, nikakve spoljne usluge, ali ne oslanjajući se samo na Logins i API funkcije će raditi.