Procenite sajmove sa Examinare-om.

2014-10-17

Procenite sajmove je tu da osigura vašu investciju svog vremena i novca koje ste uložili u sajam. Procenom sajma upitnikom možete zapravo mapirati svoja ulaganja toga kako je publika prihvatila vašu poruku. Korišćenjem podataka zajedno sa kontakt detalja, generiše se i onda se možete postarati da popunite svoju vremensku liniju prodaje i pojavljuje se više povlastica ispod u našim savetima i trikovima. Da procenite sajmove možete koristiti mnoge metode, mi ćemo se fokusirati na 2 metode za koje mi verujemo da su najbolje.

Prva metoda procene sajmova, metoda „potonuti u“:

Skupljanjem kontakt detalja osoba koje posećuju vašu oblast sajma možete koristiti Examinare-ovu laku metodu uvoza i slati upitnik svakoj osobi koja je posećivala vaš štand na sajmu. Možemo obećati da ćete biti veoma iznenađeni rezultatima!

Za korišćenje ove metode za procenjivanje sajmova, trebaće vam imejl informacija o svakom posetiocu vašeg štanda i takođe oni treba da budu informisani da ćete im je slati imejl. Većinom je to samo dodavanje informacije njima. Ne želite da čekate predugo nakon sajma kako biste poslali upitnik. Ako ste čekali više od 2 nedelje, onda to može imati negativan efekat i biće bolje da pozovete svakog posetioca telefonom. Metoda „potonuti u“ je normalno najbolje korišćenja 2-5 dana nakon sastanka.

- Možete mešati pitanja sa kontrolnim pitanjima.

- Dobićete veći odziv ukoliko dajete nešto na poklon.

- Imajte maksimum 10 pitanja.

- Ne nagađajte, dozvolite nama u Examinare-u da kreiramo pitanja za vas.

Procenite sajmove metodom 2, instant metodom:

Ova metoda procene sajmova je pretežno fokusirana na biznis-potrošač sajmovima (B2C). Objavljivanjem upitnika sa Examinare-om i kombinovanjem toga sa QR-kodom za telefon, vaši posetioci mogu skenirati kod i odgovoriti na pitanja u vašem upitniku.

Glavni razlog za popunjavanje ovog upitnika jeste popunjavanje vaše vremenske linije i drugo procena vaših investiranja u sajam. Ovoj metodi je takođe potrebna cena rada, potrošači obično ne odgovaraju na pitanja bez cene za koju se bore. Dobra vest je ta da će cena učiniti potrošače tolerantnijim na broj pitanja koje postavljate, Po pravilu, veća cena =više odgovora.

- Možete informisati sve potrošače o posebnim ponudama u pitanjima.

- Cene moraju postojati kako bi navele mušterije da odgovore.

- Maksimalno 20 pitanja ukoliko je cena dovoljno visoka.

- Prospekti se normalno rešavaju u roku od 10 minuta.

- Izbegnite nagađanje, dozvolite Examinare-u da kreira projekat za vas.

Kada procenjujete sajmove, vrlo je preporučljivo da prodate na tržištu upitnik na reklamama ili veoma vidljivim mestima kako biste popunili svoju vremensku liniju do kraja. Da dobijete nazad svoju investiciju procene, trebalo bi da imate najmanje 20% osoba koje ciljaju ka prospektima i više od maksimum 20% indentifikovanih prospekata da donese prodaje vredne dovoljno da finansiraju čitav projekat procene.

Kontaktirajte nas za plan toga kako proceniti sajmove.

Ponuda cena

Ponuda cena

Otkrijte kako vam Examinare može pomoći! Jedan od naših stručnjaka za Examinare kontaktiraće vas uskoro kako bi razgovarali o vašim potrebama i kako možete da iskoristite rešenja Examinare.

Popunite obrazac i uskoro ćemo vas kontaktirati.


Kompanija *

Ime *

Telefon (Na primer: +46700000000) *

Imejl *

Opišite uslugu kojom biste voleli da vas snabdemo. <small>(Nakon što je imejl primljen možete aploudovati fajlove na tiket imejl koji se kreira.)</small>

Procenjeni budžet <small>(Prosečan broj sa valutom)</small> *

Anti-Spam pitanje

8+5= *

Newsletters from Examinare