Anketni alat

Procenite svoju staru zonu mušterija pre pravljenja nove.



Kada tražite način da poboljšate kompanijinu zonu mušterija, uvek treba da stavite sebe na mesto vaših korisnika. Ispitivanje toga šta treba da bude promenjeno u njemu čini život vaših mušterija lakšim bez potrebe da povećate efikasnost vašeg departmana podrške. Mnogi projekti napretka danas se pretežno sastoje iz napretka dizajna. Pojavljivanje je važno, naravno, ali ne daju svi vizuelni napreci bolje iskustvo vašim mušterijama. Pravi tehnički napreci popravljaju njihov dan.

Mnoge kompanije baziraju svoje napretke na zahtevima podrške i upitima, ali to znači da zahtevi koji se rangiraju od 3 meseca do par godina starosti treba da budu uzeti u obzir. Ispitivanje toga o čemu vaše mušterije sanjaju je dobar reper za budućnost. Ali nisu samo karakteristike dizajna interesantne kompanijama. One takođe žele da smanje svoje cene kako bi povećali satisfakciju mušterija.

Neke tačke koje vam mogu pomoći u odluci da procenite zonu mušterija.

Kao primer, napravićemo ažuriranje zone klijenata, koja je približno 6 godina stara i  njeni najbolji dani su prošli. Razvijanjem nove zone mušterija, morate učiniti da izgleda bolje, ali ako se vaši tehničari potpuno fokusiraju na dobar izgled zone mušterija, platićete razvojne časove koji su čisti dizajn časovi u suštini. Ako vaši tehničari koštaju vaš biznis 600 SEK po času i oni rade sa pogrešnim funkcijama i nemaju prave fokus materijale za projekat od   per hour and they're working with the wrong functions and do not have the right focus materials under a project of 150 hours, this means  časova, taj projekat ima cenu 90 000 SEK (približno 14 000 USD) po radniku.

Ako imate radnu snagu tri čoveka, to znači da će tih 150 sati vrlo verovatno trajati 200 sati ($ 120 000). Kako god, cena nije sve. Ako se vaše akcije u celom projektu baziraju na serijama nafađanja koje ne bogate vaše mušterije, izgubićete veći broj njih nakon ovog razvoja.

Ako umesto gore pomenutog napravite upitnik praćenja vaše zone mušterija, tačno ćete znati šta vaše mušterije misle o vašoj staroj zoni mušterija i koji delovi nje su najkorišćeniji. To će vam dozvoliti da distribuirate rad lako umesto nagađanja svakog koraka.

Ciljajte ka kontinuiranim automatizovanim anketama kada nadograđujete.

2014 kreira nove potrebe zone mušterija. U ovoj situaciji, automatska praćenja su obavezna i ovo je jedna od snaga Examinare anketnog alata. Pametna odluka je poslati anketu praćenja u slučaju slučaja prekinute podrške tako da vaše mušterije mogu direktno odgovoriti na to koliko dobro ste se brinuli o njihovom značajnom slučaju podrške.

Kao zaključak, želimo da kažemo da uvek ima mesta za napredak i ako želite da kreirate dobar tok automatskih anketa mušterija ili procenite svoju zonu mušterija, dobrodošli ste da nas posetite na Examinare-u i pitate za navod cena.