Anketni alat

Kako kreirati dobru telefonsku anketu.



Često nas pitaju kako izneti telefonsku anketu i koliko pitanja treba postaviti. Takođe se dešava da želite da zadržite ankete o mušterijama kada nemate pristup imejlu. Šta onda radite?

Često preporučujemo skupljanje upita mušterija putem poruka ili imejla, ali zbog toga se ponekad javlja potreba većih kompanija da urade anketu preko telefona odmah nakon poziva podrške, morala je da postoji mogućnost da ovo uradite i pomoću Examinare-a. Ali ne bi trebalo da samo velike kompanije budu u mogućnosti da urade ovo, male i srednje bi takođe naravno morale da budu u mogućnosti da ih priušte. Proći ćemo kroz najosnovnije principe dobrih telefonskih anketa o mušterijama u ovom članku. Ako želite da započnete pravljenje svojih ličnih telefonskih anketa, dobrodošli ste da probate naš demo i pričate sa nama putem čestih kanala komunikacije o tome kako vam Examinare može pomoći sa telefonskim anketama.

Šta treba da uradite kako biste dobili dobru telefonsku anketu?

Ono što uvek savetujemo je da se postarate da imate interesovanje mušterije; to može biti interesovanje za dobijanje nečega „popravljenog“ ili kreiranog. Čest primer je da mušterija zove prodavčevu podršku i tada je prosleđena telefonska anketa nakon poziva. Ovo nervira neke mušterije, ali to je kako velike kompanije procenjuju svoje radnike servisa mušterija.

Najznačajnija stvar je da ovaj tip telefonskih anketa „okreće stvari“ i osigurava da mušterija dobija utisak da zaista želite da znate šta ona misli. Veoma je važno da ste dobavljač koji ne koristi mušteriju samo radi svog profita. Pokazujete da radite ovu anketu o mušterijama putem telefona ne jer želite da se hvališete time na veb-sajtu, već zato što zaista želite da pokažete da vaša kompanija ima želju da je učini boljom za mušterije.

Ako preusmerite telefonske pozive na naš sistem telefonskih anketa, važno je da održite ankete kratkim, sa maksimalno 2-3 pitanja i govor bi trebalo da bude jasan i da ne bude stresan. Mušterija nema čitav dan da posveti vama, ali istovremeno ne želite da pretrčite preko njih kao preko teretne kiše. Esencijalno je da vaša mušterija odgovori smireno, ali brzo.

Evo nekih sugestija za telefonske ankete:

- Kako možete proceniti rešavanje problema koji ste imali sa našim osobljem? Molimo vas ocenite ga od 1 do 5, gde je 5 odlično i 1 je veoma loše.

- Da li biste preporučili nas bilo kojem svom prijatelju ili članu porodice ukoliko pitaju za dobrog snabdevača...? 1 je nikada i 5 je apsolutno.

Dial-up telefonska anketa nakon poziva je završena.

Ako niste u mogućnosti da preusmerite svoje mušterije na telefonsku anketu, što često zavisi od ograničenja povezivanja i drugih faktora, mogla bi biti dobra ideja da se osigurate da vaše mušterije mogu da biraju ako žele da budu pozvane za anketu o mušteriji i to često može biti rešeno dodavanjem dodatnog IVR menija. To daje mogućnost da dodate mušteriji dodatnu listu čekanja i onda uključite njega/ nju kao nekoga ko želi da bude deo telefonske ankete. Sa jednostavnim tehničkim implementacijama, klijent će biti pozvan automatski korišćenjem Examinare-ovog modula za telefonske ankete.

Kako možete koristiti Examinare za pravljenje telefonskih upita?

Mi u Examinare-u smo pomogli biznisima da kreiraju ankete sa sjajnim varijetetima od 2006 do danas. Kako god, jedna vrsta anketa koja nije kao ostale je implementirana od januara 2014 do danas. Kreirali smo produžetak Examinare-a sa kojim koristimo veoma jake cloud servere kako bismo pozvali nekoliko stotina ljudi u minutu i sproveli ankete direktno do njih. Mi u Examinare-u želimo da vam pomognemo toliko dobro da uradimo svoje apsolutno najbolje kako biste počeli sa telefonskim anketama. Ne oklevajte da pitate za kvotaciju cena ovde i mi ćemo napraviti vaše telefonske ankete tako da budu nešto sjajno.